"Poravnana" telesna drža

Mini spletni tečaj:

MINUTKA ZA TELESNO DRŽO

29 EUR (namesto 37 EUR)

Potrebuješ hiter način, da sprostiš napetost v hrbtenici in ramenih?
Nauči se pravilne telesne drže in sprostitev bo vedno pri roki. 

KAJ DOBIŠ S TEČAJEM:

  • ozavestiš in osvojiš pravilno in lepo telesno držo sede in stoje,
  • pridobiš orodje za hitro  SPROSTITEV KRIŽA,
  • povečaš učinkovitost katerekoli vadbe,
  • se naučiš tehnik samo-masaže,
  • dodatni BONUSI.

Ozaveščena telesna drža

TI JE KAJ OD TEGA ZNANO IN IŠČEŠ SVOJ PRVI KORAK K SPREMEMBI?

ZOŽANI DISKI?

Medvretenčni diski nujno potrebujejo razbremenitev, le tako lahko dobijo hranila in tekočino.

iZRASTKI NA VRETENCIH?

Izrastki so posledica pritiska na kost: zaradi stika sosednjih vretenc, ko se disk med njima tako zelo zoža ali zaradi zakrčenih mišic, ki vlečejo pokostnico.

kONSTANTNA BOLEČINA V KATEREM KOLI SKLEPU?

Ko ni razdalje v sklepu, da bi se ta varno premikal, prihaja do drgnenja. Pojavi se vnetje, manjša gibljivost in sčasoma obraba sklepa. Ko sklep razmaknemo, ga razbremenimo. Omogočimo regeneracijo in varno gibanje.

iSHIAS?

Ta oznaka pomeni, da je ishiastični živec nekje na svoji poti stisnjen in povzroča težave. Lahko je pri izvoru, pri hrbtenici, kjer zaradi pritiskov nima dovolj prostora ali ga stiska mišica, ki je preobremenjena.

KAKO MI ZDRAVILNA DRŽA POMAGA:

KREPI TREBUŠNE MIŠICE IN OŽA PAS

Pravilna telesna drža je sama po sebi vaja za krepitev trebušnih mišic. Nič več vlečenja popka navznoter!  S postavitvijo v pravilno telesno držo se v trenutku vidno zmanjša obseg pasu. 

SPROSTI KRIŽ IN LEDVENI DEL

S pravilno telesno držo in aktivnim trebušnim steznikom se sprosti predel ledvene hrbtenice. Razbremenitev omogoča medvretenčnim diskom regeneracijo, zdravljenje in seveda manj bolečin. 

ZAŠČITI PRED OBRABO SKLEPOV

S pravilno telesno držo se aktivirajo mišice, ki razmaknejo sklepne površine kolena in drugih sklepov ter jih zaščitijo pred obrabo in bolečino.

SPROSTI RAMENA IN VRAT

S postavitvijo v aktivno telesno držo aktiviramo mišice, ki jih le malokdo zares uporablja in edine omogočajo, da se mišice vratu in ramen sprostijo ali nežno raztegnejo.

PORAVNAJ SE!

“Poravnaj se” je napotek, ki si ga zelo verjetno že slišal-a od domačih ali pa kar sam-a od sebe. Moje izkušnje kažejo, da smo ljudje popolnoma izgubili občutek za pravilno telesno držo, ki je temelj vsakršnega zdravega in varnega gibanja in konec koncev tudi estetike telesa. 

Prva “vaja”, ki jo učim na individualnih srečanjih je prav postavitev v aktivno in vzravnano telesno držo. Izkaže se, da je pri večini v popolnem nasprotju z njihovim notranjem dojemanjem poravnane telesne drže.

Počutijo se:

  • nelagodno

  • togo

  • prisiljeno

  • ukrivljeno.

….dokler jim ne pokažem slike ali pa se pogledajo v ogledalo.

 

Po drugi strani opazijo: 

  • da se je ledveni del razbremenil,

  • da jih kolena v tem položaju ne bolijo,

  • da čutijo sprostitev v vratu ali pa razteg

  • da brez trebušnih mišic tak položaj ni mogoč.  

VODIM TE SKOZI TRI GLAVNE KORAKE PORAVNAVE:

kORAK 1: PORAVNAJ SE OD STOPAL DO MEDENICE

TEMELJ ZDRAVE HRBTENICE IN MEDENIČNEGA DNA

  • Razložim ti zakaj potrebuješ poravnano medenico in kako je povezana medenica s koleni, hrbtenico, stopali in medeničnim dnom.
  • Naučim te kako poravnati medenico stoje
  • Pogledamo možne težave v spodnjem delu telesa
  • Naučim te kako poravnati medenico sede ter pri sedenju po turško
  • Samo-masaža spodnjega dela telesa.

MINUTKA PRVEGA TEDNA: poravnaj medenico oz. spodnji del telesa večkrat dnevno in opazuj spremembe, ki jih začutiš po telesu.

KORAK 2:
PORAVNAJ SE OD STOPAL DO GLAVE

CENTRIRAJ IN STABILIZIRAJ TELO

  • Razumeš kako pravilna povezava med medenico in prsnim košem sprosti ledveni del hrbtenice
  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo od stopal do vrh glave – stoje

  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo od stopal do vrh glavesede

  • Tipične napake pri poravnavi.

  • Samo-masaža: reset sključne drže, vrat, olajšaj dihanje, zdravje dojk

MINUTKA DRUGEGA TEDNA: poravnavi prvega tedna dodaš poravnavo prsnega koša in glave. Opazuj kje se “podiraš”, kje telo išče bližnjice, kje imaš omejitve, ki se jih prej nisi zavedal-a.

KORAK 3:
ODPRI SE V RAMENIH

SPROSTI VRAT, RAME IN POVEČAJ GIBLJIVOST ROK

  • Razumeš pomen pravilnega delovanja lopatic s trebušnimi mišicami, vratom in hrbtenico
  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo celega telesa in dodamo nežno odpiranje ramen – stoje

  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo celega telesa in dodamo nežno odpiranje ramen  – sede

MINUTKA TRETJEGA TEDNA: poravnavi drugega tedna dodaš gib lopatic nazaj in navzdol.  Opazuj kje se “podiraš”, kje telo išče bližnjice, kje imaš omejitve, ki se jih prej nisi zavedal-a.

ALI JE TA TEČAJ ZAME?

KDO SEM

Živjo, sem Vanja, mamica in kineziologinja. Sebi, svoji družini in strankam pomagam poiskati pot, ki podpira telo pri samo-zdravljenju in obnovi na področju gibanja in hrane. 

Moja slaba telesna drža me je že v mladostništvu pripeljala do bolečin v hrbtenici in obrabe hrustanca na kolenih, ne da bi bila izpostavljena športnim treningom. Ortoped ni imel rešitve zame. Od njega sem pri 27 letih odšla z nasvetom naj se pazim, ne tečem in ne čepim. 

Ko sem razumela delovanje mišičnega sistema kot celote, ki podpira skeletni sistem in to uvedla v prakso, sem  odpravila bolečine v kolenih, ki so me spremljale pri hoji navzdol, pri čepenju, klečanju, teku.

Vse, ki si želijo izboljšat zdravje svoje hrbtenice in sklepov po naravni poti pa tudi fizioterapevte, vaditelje in maserje poučujem po metodi Spiralne stabilizacije hrbtenice. Ker temelji na naravnih načelih pokončne hoje in zdravilne drže je s prilagoditvami primerna za vsakogar. Z zavestnimi in rednimi vajami vračamo naš mišično-skeletni sistem v naravno stanje lahkotnega gibanja brez bolečin.

S prakso vedno bolj razumem, da nam narava želi podariti ZDRAVJE in SPROŠČENO STANJE, če ji le dovolimo. 

KAJ PRAVIJO UDELEŽENCI

Kaj dobiš?

SPLETNA UČILNICA

Za dostop do tečaja brez časovne omejitve. Zagotavljam lahko vsaj eno leto dostopa in več.

MOJA PODPORA

Na voljo sem ti za vprašanja in podporo preko komentarjev v spletni učilnici ali v FB skupini.

BONUS VSEBINE

  • varno dvigovanje bremen
  • hiter dnevni reset limfe

Podatki za plačilo

Vaše naročilo

Izdelek Delni znesek
Minutka za telesno držo - spletni tečaj  × 1 37,00 
Delni znesek 37,00 
Znesek 37,00 
  • Plačilo poravnajte na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun.

Vaše osebne podatke bomo uporabili za obdelavo oddanih naročil, za podporo pri uporabi spletne strani in druge namene, opisane v pravilnik o zasebnosti.