Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Dostopnost informacij
Društvo za gibalno terapijo Re-Aktivni – Associazione di terapia del movimento Re-Attivi, (v nadaljevanju ponudnik) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene in ažurnost podatkov
Pri vseh cenah izdelkov v spletni trgovini DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine spiralnastabilizacija.si veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen.
Ponudnik si prizadeva čim bolje skrbeti za ažurnost in točnost podatkov, ki so navedeni na spletu. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali mu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Naročanje
Naročila preko spletne trgovine spiralnastabilizacija.si
Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini in preko e-pošte: info@spiralnastabilizacija.si.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Spiralnastabilizacija.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Postopek nakupa
Prvi nakup
Na spletni strani si izberete artikle, v kolikor želite kupiti več istih artiklov v okencu ob izdelku vnesite količino. Količino izbranih artiklov lahko kasneje tudi še spreminjate v košarici.
Če želite v košarico dodati še kakšen artikel, kliknite “Nadaljuj z nakupovanjem”. Če pa želite svoj nakup zaključiti pa kliknite gumb “Zaključi nakup”.
Ko se odločite zaključiti nakup, v naslednjem koraku izpolnite obrazec za vnos podatkov potrebnih za izvršitev nakupa in dostavo.
Naslednji korak vas pripelje v “Blagajno”, kjer določite način dostave in plačila ter dostavo naročila na drug naslov (odkljukate okence na vrhu strani). Ko izberete vse parametre kliknite gumb “Oddaj naročilo”.
Preden se odločite zaključiti nakup imate možnost pregledati in popraviti celotno vsebino naročila s klikom na gumb “Nazaj na košarico”. V nasprotnem primeru pa izberite gumb “Oddaj naročilo”.
Na e-pošto ob oddaji naročila prejmete potrdilo, da smo vaše naročilo uspešno prejeli.
Ko bo vaše naročilo z naše strani pregledano boste na e-pošto prejeli potrdilo o potrjenem/zaključenem naročilu oziroma vas bomo v primeru morebitnih težav kontaktirali preko telefona ali e-pošte.
Ponovni nakup
V kolikor ste pri nas že predhodno kupovali ste si izbrali geslo ter ob naročilu vnesli vaš e-poštni naslov. Z omenjenimi podatki se lahko na vrhu naše strani z klikom na gumb “Moj račun” prijavite v našo spletno trgovino in nato brez ponovnega vnašanja podatkov oddate naročilo.
Registriran uporabnik lahko tudi vidi status naročila ali ureja vnešene osebne podatke.
Nadaljnji potek naročila poteka tako kot pri prvem nakupu.
Naročila preko e-pošte info@spiralnastabilizacija.si
Naročila preko e-pošte info@spiralnastabilizacija.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral ter podatki za plačilo. V kolikor plačilo ni izvedeno v roku treh dni od naročila, se naročilo razveljavi. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas obvestite po elektronski pošti info@spiralnastabilizacija.si.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina spiralnastabilizacija.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino vključno s stroški dostave nakažemo v roku treh delovnih dni.
Dobavni roki
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni od datuma plačila. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu.
Popolnoma varen nakup, pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@spiralnastabilizacija.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Ko vračate artikle prodajalcu (Društvo Re-Aktivni), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Obrazec lahko dobite tu. Priložite tudi kopijo računa.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni po prevzemu blaga pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja Društvo Re-Aktivni., Cesta na Markovec 7, 6000 Koper mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od poslanega obvestila o odstopu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in z vso priloženo dokumentacijo. Priložena morajo biti kopija računa, telefonski kontakt ter TTR v primeru vračila denarja.
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.
V primeru, da
prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil
poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku (Registracija) vnesete kot kupca podjetje. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
V kolikor potrebujete eRačun in ste z nami dogovorjeni za odloženo plačilo, izberite plačilo po predračunu, številko vašega naročila in naročilnico pa nam pošljite na info@spiralnastabilizacija.si. Način plačila vam bomo uredili naknadno. eRačun prejmete po dobavi blaga.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja , več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju .
Spletna trgovina spiralnastabilizacija.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
· z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
· z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
· odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
Menjava blaga
Če ugotovite, da vam nerabljen izdelek ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za izdelek enake vrednosti*. V tem primeru stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Stvarna napaka
1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
2. Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
4. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Kako se stvarno napako uveljavi?
1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obrazec za prijavo napake potrošnik prejme na e-mail naslov ali v papirnati obliki po pošti.
2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Stvarno napako je možno uveljavljati v roku dveh let od izročitve blaga.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena ZVPOT .
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila 37-39 člena zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT) (ur. list RS št 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15)
Načini plačila
V spletni trgovini spiralnastabilizacija.si omogočamo plačilo na dva načina in sicer:
• po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
• z gotovino ob osebnem prevzemu (spletna cena + cena dostave + stroški manipulacije, ki ga zaračuna Pošta Slovenije)
Plačilo po predračunu
Predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo se pošlje na e-naslov kupca. Pošiljka se kupcu odpremi, ko ponudnik prejme plačilo predračuna na svoj račun. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni od prejema na e-naslov, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
Društvo Re-Aktivni, Cesta na Markovec 7, 6000 Koper
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d., IBAN SI56 2900 0005 1362 812
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1234). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.
Naročeni izdelki bodo odposlani v roku enega dne po prejetem plačilu!
Ponudnik kupcu za nakup izda račun na trajnem mediju. Kupoprodajna pogodba (naročilo) se hrani v elektronski obliki pri ponudniku.
Dobavni roki
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-2 dni oziroma kot je navedeno*. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 10 delovnih dni ali izjemoma celo več. Izdelke uvažamo iz različnih držav, zato lahko pride do razlike v času dostave.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Za artikle, ki jih ni možno oddati v košarico nam lahko pustite sporočilo s pritiskom na gumb “Povpraševanje” in sporočili vam bomo kako hitro jih lahko dobavimo. Ko bo artikel ponovno na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 040 579 630 ali pošljite info@spiralnastabilizacija.si. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Odprema pošiljk se vrši od ponedeljka do petka. Naročila, potrjena v petek po 12. uri, bodo odpremljena v ponedeljek. Če naročila ponudnik ne bo mogel v celoti realizirati v roku 5 delovnih dni, bo kupcu poslal samo izdelke, ki so na zalogi. Izdelkov, ki zaradi tega ne bi bili poslani ob aktualnem naročilu, ponudnik naknadno ne bo poslal, zato je potrebno izdelek ponovno naročiti.
Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
Naš partner (Pošta Slovenije) pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.
Stroški pošiljanja
Pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije, stroške pošiljanja prištevamo h kupnini, kar je razvidno iz računa oz. ponudbe. Cene vsebujejo 22 % DDV. Za fizične kupce znesek poštnine znaša 3,50€ za naročila v vrednosti do 99€, od 100€ dalje je za fizične kupce pošiljanje brezplačno.
Varovanje podatkov
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo v skladu z ZVOP-1. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije) bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Ponudnik stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le takrat, ko kupec temu izrecno ne nasprotuje.
Ponudnik posredovane podatke zbira, obdeluje in hrani skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.
Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja Društvo Re-Aktivni, Cesta na Markovec 7, 6000 Koper. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Avtorske pravice
Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Pritožbe in spori
Društvo Re-Aktivni spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Društvo Re-Aktivni se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po telefonu na gsm številki 040 579 630 ali po elektronski pošti na info@spiralnastabilizacija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Društvo Re-Aktivni, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje!