Iščete vaje za zdravo hrbtenico ali odpravo bolečin?

Iščete vaje, ki bi vam pomagale odpraviti bolečine v hrbtu, vratu ali ramenih? Na spletu obstaja ogromno priporočil, ogromno različnih vaj za zdravo hrbtenico ali za vsako posamezno diagnozo in težavo. Ko imate več težav, se nabor vaj veča in veča. Kako vedeti ali je ta youtube vaja res prava za vas, ali vam bo pomagala?  Popolnoma razumem to bitko s presežkom informacij, ki je naporna fizično in psihično. 

Vadba Spiralne stabilizacije temelji na naravnih zakonih človeškega gibanja. Vaje so celostne in vključujejo celotno telo, zato z eno samo vajo: razbremenite hrbtenico, razbremenite vratni predel, krepite mišice zadnjice, razbremenite kolena in kolk, odprete prsni koš, krepite trebušne, zadnjične in medlopatične mišice. Z eno samo vajo! Vaj je seveda več, vse pa temeljijo na enakih principih, na enaki osnovi, se nadgrajujejo, dopolnjujejo in imajo širok spekter učinkovitosti.

Seveda boste tudi vaje Spiralne stabilizacije našli na spletu. Prav nobena skrivnost niso in lahko se jih lotite sami. Na voljo je tudi slovenski prevod knjige Zdrava hrbtenica – zdrava hoja. V njej so opisani principi metode, vaje, potek vaj, praktični primeri. Knjiga vam da celostni pregled nad metodo in razumevanje. Če imate stik s svojim telesom, bo za vas mogoče knjiga dovolj. Kaj pa če ne znate oceniti kje je VAŠ začetek in kaj je za vas dobro?

Žal nam trenutno le poletna situacija dopušča, da se srečamo v živo in resnično individualno ocenimo kje ste in kako začeti z vadbo. Zato sem pripravila 4 urno delavnico za osnove Spiralne stabilizacije za vse tiste, ki vam je Izola predaleč za individualne ure. V skupini je največ 4 udeležencev, tako da je vseeno zagotovljen individualni pristop.

Delavnica - Poravnaj telesno držo

Vsebina: osnovni principi SPS metode, temelji telesne drže in hoje, osnovni nabor šestih vaj za zdravo hrbtenico sede in stoje – prilagoditve za posameznega udeleženca,  dodatne raztezne vaje, samomasaža kritičnih predelov med vajami

Trajanje:  3 ure

Osnovni namen: se je pravilno naučiti vaje za izvajanje doma za namene izboljšanja telesne drže, preprečevanja bolečin v hrbtenici, dnevne regeneracije hrbtenice in priprave za varno rekreacijo, šport. 

Primeren za:

  • vse od 16 let dalje, 
  • rekreativne športnike, ki želijo izboljšati tehniko in poskrbeti za regeneracijo /preventivo
  • osebe s slabo telesno držo, nespecifično bolečino v križu, ramah in vratu.

V primeru hujših akutnih bolečin, degenerativnih okvar hrbtenice in sklepov priporočam individualno obravnavo pri terapevtu, fizioterapevtu.

Razumevanje problema in rešitve je prvi korak za uspešno in dolgoročno delo.

Na kratko bomo pogledali zakaj prihaja do slabe telesne drže, kakšna so tipična mišična neravnovesja sodobnega človeka,  osnovni koncept mišičnih verig po dr. Smišku,  razlike med vertikalnimi in spiralnimi verigami, njihove glavne vloge, zakaj prihaja do težav s hrbtenico in kako lahko te težave odpravimo.  

Teoretični del tečaja

Praktični del tečaja

Poudarek na delavnici je na praktičnem delu:

  • preko prakse boste spoznali osnovna načela, ki jih moramo upoštevati pri vadbi za zdravo hrbtenico
  • naučili se boste 6 osnovnih vaj SPS metode najprej v sedečem, nato v stoječem položaju z uporabo posebne SPS elastike – tekom delavnice boste dobil individualna priporočila za delo doma.
  • naučili se boste dodatnih razteznih vaj brez elastike
  • predvsem se boste naučili “poravnati držo” kjerkoli, kadarkoli in tako razbremeniti hrbtenico.
  • snemanje med delavnico je dovoljeno za interno uporabo
 
osnovnih šest vaj spiralne stabilizacije

Majhna skupina

Skupina je omejena na 4 osebe, kar mi omogoča, da se posvetim vsakemu udeležencu pri pravilnem izvajanju in razumevanju vaj.

Da se delavnica izpelje sta potrebni vsaj dve prijavi na termin tri dni pred datumom posamezne delavnice. 

Kako uporabiti pridobljeno znanje

Vaje je priporočljivo še isti dan doma ponoviti in nato takoj naslednji dan. Na ta način utrdite pridobljeno znanje in takoj pričnete z dnevno prakso, ki vodi do rezultatov zaradi katerih ste prišli na delavnico.

Priporočljivo je izvajati vaje dvakrat dnevno, zjutraj in po službi, predvsem pa v prehodu od pasivnega dela dneva v aktivni del dneva.

Principe vaj boste lahko uporabili in zaznavali tako pri vsakodnevnih aktivnostih kot  pri svoji priljubljeni rekreaciji, npr joga, pilates, vaje za moč, fitness, tek, hoja… 

SPS vaja sede razteg

Prijavnica na delavnico - poravnaj telesno držo

Cena delavnice je 70 EUR. Na tečaju je možen nakup SPS elastike, osnovnega pripomočka, ki ga potrebujete za delo doma, knjige in drugih pripomočkov. 

Cena delavnice za osvežitev vaj je 50 EUR (velja za vse, ki so bili že na vsaj dveh individualnih urah ali predhodni delavnici ali osnovnem tečaju). 

Možno se je dogovoriti tudi za manualno terapijo pred ali po delavnici.