Vstopi v spletni tečaj:
ZDRAVILNA DRŽA IN RAZBREMENITEV HRBTENICE

Prvi koraki za odpravljanje bolečin v hrbtenici, napetosti v ramenih in togosti v vratu.

Ozavesti svoje gibanje in

povečaj učinkovitost

katerekoli vadbe.

Nauči se kako PRAVILNO delček za delčkom VZRAVNATI TELO in razbremeniti hrbtenico, rame, vrat in kolena.

Vstopi v spletni tečaj – začneš lahko takoj – zoom srečanja pa ponovno z začetkom avgusta 2022

KDO SEM
Živjo, sem Vanja in že od mladosti se srečujem s težavami in bolečinami v hrbtenici. Slaba drža in samopodoba, življenje na kmetiji, kjer je bolečina v hrbtu nekaj normalnega. Po zdrsu na mokrem betonu in obisku zdravnice, ki mi je predpisala tablete proti bolečinam in izročila letak z vajami za hrbet sem se prvič začela ukvarjati s svojo hrbtenico. Tablet nisem želela jemati, zato smo akutno bolečino  rešili z alternativnim terapevtom, a posledice so ostale.. Vaje iz letaka sem izvajala in zdelo se mi je, da pomagajo. Saj vendar z upogibanjem hrbta nazaj krepim tiste hrbtne mišice, ki bi me morale obvarovati pred bolečino. Kljub vsemu sem še vedno s težavo in bolečino dolgo stala na mestu in moja hoja ni bila nič lepša. Nekaj let kasneje je zaradi moje napačne hoje še iz otroštva sledil izredno boleč izpah kolena – diagnoza obrabljen hrustanec na pogačici. Mnenje ortopeda je bilo, naj se sprijaznim z omejenim gibanjem. Ostala sem sama brez rešitve.

Študij Aplikativne kineziologije (veda o vplivu gibanja na človeško telo) , masažni tečaji, strokovni tečaji na temo zdravja hrbtenice, gibanja, delo na sebi in strankah so me pripeljali do odgovora zakaj me je bolel hrbet in kako obnoviti funkcijo svojih kolen. Naučila sem se z enostavnimi gibi sprostiti hrbtenico – kjerkoli, stoje, sede, obenem pa v veliki meri izboljšati svojo telesno držo in način gibanja. Protibolečinskih tablet nisem nikoli potrebovala.

IZGUBA ZDRAVILNE DRŽE IN HOJE

V današnjem svetu so sključena ramena, glava naprej, prekomerno iztegnjena  ledvena hrbtenica in kolena postala “normalna telesna drža”, ne samo starejših ampak tudi mladih. Saj je bilo za ceno tehnološkega udobja  iz naših življenj izrinjeno naravno gibanje človeka – zdravilna hoja. Zdravilna hoja podpira vse sisteme v našem telesu:

  • enakomerno krepi in razteza mišice celega telesa
  • skrbi za podmazane in neboleče sklepe
  • spodbuja prebavni sistem
  • omogoča dobro prehranjenost in odplakovanje odpadkov iz vseh kotičkov našega telesa
  • vzpodbuja učinkovito dihanje
  • omogoča prekrvaljenost možganov in s tem več jasnosti, manj glavobolov
    in boljše počutje
  • izboljšuje delovanje reproduktivnih organov in omogoča učinkovito delovanje medeničnega dna
  • ohranja zdravo hrbtenico

 

zdravilna hoja

Deformacija našega gibanja se povečini začne že v obdobju otroštva. Večkrat sem slišala od strank: “Zakaj nas tega niso naučili v šoli? Potem sedaj ne bi imeli teh težav.”

Velikokrat me vprašajo tudi, kakšna je pravilna hoja? Lahko jo razložim in pokažem vse elemente zdravilne hoje, a naše telo se je prilagodilo načinu življenja in enostavno telo nima zanjo pogojev.

Dobra novica je, da lahko zdravilno hojo postopno obnovimo in vključimo v svoje življenje. A začeti moramo pri osnovah.

Da lahko tečeš, se moraš najprej naučit hoditi,
da lahko hodiš, se moraš najprej naučiti stati.

slaba in dobra telesna drža

Vstopi v spletni tečaj – začneš lahko takoj!

V spletnem tečaju: ZDRAVILNA DRŽA IN RAZBREMENITEV HRBTENICE, te korak za korakom vodim, da se seznaniš s svojim telesom,  dokler ne osvojiš vse ključne podrobnosti zdravilne telesne drže in razbremenilnega giba, ki podaljša in razbremeni hrbtenico.

Pridobiš bazično znanje o gibanju svojega telesa, ki bi ga morali učiti v šoli, pa ga ne. 

Izkušnje in znanje pridobljeno v tečaju so uporabne pri katerikoli vadbi, rekreaciji in vsakodnevnem življenju. 

V prvem tednu se učiš prisotnosti v svojem telesu in zavedanja manjših nadomestnih gibov –  zasilne bližnjice, ki jih telo ustvari, da lahko funkcionira navkljub omejitvam. Nato mu  postopno in nežno pokažeš kaj od njega želiš. Telo se bo upiralo spremembi, vsiljevalo bo svoje bližnjice, zato je program zasnovan na majhnih korakih, ki so obvladljivi in omogočajo napredek.

Postopno se naučiš kako hkrati obvladovati vse dele telesa od stopal do glave, da se vzravnaš v zdravilno držo- sede  in stoje. Zdravilno držo  izzoveš s postopnim dodajanjem elementov zdravilne hoje.

V drugem delu  se z natančnim gibom naučiš sprostiti in raztegniti mišice ob hrbtenici in posledično omogočiš dvig vretenc in medvretenčnih diskov s tem pa začetek procesa samo-zdravljenja oz. regeneracije hrbtenice.

Naj te beseda “drža”  ne zavede. Nikakor ne govorimo o statični vaji, kjer nepremično zadržuješ nek idealen položaj. Gre za dinamično, počasno in zavestno gibanje kjer izmenjuješ dva položaja: zdravilno držo in razbremenitev hrbtenice. Pravzaprav se učimo  temeljne vaje metode Spiralne stabilizacije hrbtenice (SPS), s katero je možno celo zdravljenje okvar hrbtenice in skolioze brez operacije.

Za to ne potrebuješ blazine ali dragih pripomočkov. Je vaja, ki jo narediš kadarkoli in kjerkoli.

Redno, vsakodnevno izvajanje vaje:

  • sprosti ramena in vrat ter izboljša gibljivost
  • krepi in oblikuje zadnjico
  • oblikuje in zmanjša obseg pasu (primerno tudi, če imaš diastazo rektusov)
  • vzpostavlja mišični tonus medeničnega dna – primerno za začetek ali pomoč pri zdravljenju inkontinence
  • omogoča pretok limfnemu sistemu – bolj učinkovito razstrupljanje telesa
  • omogoča pretok krvožilnemu sistemu – boljša prekrvavljenost
  • zmanjša pritiske na živce, ki povzroča bolečino, mravljinčenje, občutek oslabljenosti mišic
  • blagodejno vpliva na prebavo, dihanje in prekrvavi reproduktivne organe
  • lahko zmanjša tenzijske glavobole in poveča pretok krvi v možgane….

Na koncu bomo pogledali še nadgradnjo vaje in dodali elemente gibalnega vzorca hoje.

Anja je mamica z dvema majhnima otrokoma, ki nenehno zahtevata od nje pozornost. Svojo držo je popolnoma prilagodila nošenju, dojenju in negovanju. Njeno telo se je začelo oglašati. Pri meni je bila na enem obisku, zaradi razdalje in težkega usklajevanja rutine z otroci, ki jo še vedno potrebujejo. Na najinem srečanju sem jo z masažo sprostila in jo naučila zgolj te ene, osnovne vaje, brez pripomočkov:

Za Vanjo in SPS sem se odločila, ker mi je začel po nosečnosti in porodu dreveneti del hrbta. Vem, da Vanja posluša celostno razumeti delovanje telesa in to mi je všeč. Nisem se želela ukvarjati s težavo po običajni poti, poslušati raznih diagnoz ipd. Vanja mi je pokazala vajo, položaj, v katerega se zdaj postavim vsaj enkrat oz. večkrat na dan … posebej takrat, ko začutim, da hrbet boli zaradi prisilne drže. Po enem mesecu težav nimam več! 🙂

Anja iz Nove Gorice

Anjo sem lahko naučila vaje v enem obisku. Nekateri potrebujejo dlje časa. Res pa je, da pri učenju v živo lahko uporabim svoje roke, bolj neposredno komunikacijo in je zato učenje hitrejše. V tem spletnem programu ni mojih rok,  ki bi te usmerjale in sprostile, zato je tečaj razdrobljen na preproste korake, ki te vodijo v zavedanje vseh koščkov telesa, da jih potem lahko sestaviš v to terapevtsko vajo. Uporabljam še vse svoje dodatno znanje kineziologije, terapevtske vadbe, samomasaže, limfne stimulacije le zato, da boš na koncu uspel-a.

Si pripravljen-a prevzeti odgovornost za svoje počutje in zdravje v svoje roke, da ga dvigneš na višjo raven? Radi skrbimo za druge za nas pa nikoli časa.  Je sedaj čas zate?

Pridi v tečaj, ki bo potekal v zaprti FB skupini in s srečanji v živo na ZOOMu.

  • po registraciji prejmeš navodila s katerimi zabeležiš svoje trenutno stanje in mi rešeno dokumentacijo pošlješ po e-mailu – tako ti lahko lažje pomagam, če se kje zatakne (v primeru, da ne želiš poslati, razumem, vseeno pa priporočam, da  narediš nalogo in imaš vsaj za svojo referenco)
  • pri vstopu v FB skupino te že čakajo posnetki vaj z razlagami – lotiš se jih ob svojem času, ko imaš vsaj za 15 min časa, da se posvetiš sebi
  • Vaje se nadgrajujejo, povezujejo in vodijo do našega cilja.
  • Z vajami začnemo leže, nato sede in potem v stoječem položaju
  •  3 x ZOOM srečanja v majhni skupini. Tu vas imam priliko videti in po potrebi dodatno usmeriti, zato je zelo zaželjena kamera.
  • 2 x individualno srečanje v živo v Izoli ali preko Zooma –  do 45 min. Individualna srečanja je možno vnovčiti v roku treh mesecev od prijave in vplačila v program.

Vstopi v spletni tečaj – začneš lahko takoj!

Tečaj je razdeljen na 4 MODULE, ki te postopno vodijo do cilja – ozaveščeno vzravnano telo, razbremenitev hrbtenice, temelji za varno in uravnoteženo  krepitev ali raztezanje mišic.

1. MODUL: SPOZNAJ SE – ozavesti zasilne bližnjice, ki jih je ustvarilo tvoje telo.

Tiha žarišča vnetij- vodim te skozi samo-ocenitveni test delovanja limfnega sistema, ki je obenem že terapija

Skozi preproste vaje ozavesti svoje omejitve in prilagoditve, ki jih je telo z leti ustvarilo zate. Ko kompenzacije ozavestiš, jih zaznaš tudi izven vaj in jih postopoma odpraviš.

 

2. MODUL: RAZBREMENI SE- ko tvoj vrat, rame in hrbtenica zadihajo

Naučiš se dnevne podpore za pretočnost krvnega in lifmnega obtoka. 

Zakaj je uravnotežena pokončna drža temelj zdravja hrbtenice in zdravja na sploh.

Prehajamo na preproste vaje sede, kjer smo že v vzravnani drži, ki omogoča zdravljenje hrbtenice.

Krepiti hrbtne in trebušne mišice – katere in kako? Drugače je kot si misliš.

 

3. MODLU: VZRAVNAJ SE OD STOPAL DO GLAVE – premik v izgubljeno naravno telesno držo.

 Začuti in razumi pomen položaja medenice pri gibanju na zdravje hrbtenice, kolen, medeničnega dna, ramen in vratu.

 Samoocena togosti v kolkih in kako si povrniti gibljivost in hkrati poskrbeti za hrbtenico.

Ozavestiš poravnavo telesa od stopal do vrha glave. Končno se naučiš kaj v teoriji in praksi pomeni “vzravnaj se”  – znanje, ki včasih zmore zelo hitro omiliti bolečine v kolenih in križu

Vzravnani drži priključimo še položaj za razteg mišic ob hrbtenici, ki te razbremenijo  – nastane nežna, učinkovita in dinamična vaja, ki jo lahko izvajaš kjerkoli in kadarkoli. 

 

4. MODUL: REPROGRAMIRAJ SE – stopi na pot svobodnega in zdravega gibanja

V praksi in teoriji spoznaš koncept samo-zdravljenja ali preprečevanje težav s hrbtenico,  diski, vkleščenimi živci itd.

Krepiš oslabljene dele in mehčaš toge /zakrčene dele telesa.

Z dodatnimi vajami korak za korakom od sodobne nazaj k zdravilni hoji.

Kako uporabiti pridobljeno znanje pri katerikoli vadbi?

Načini varnega dvigovanja bremen – kaj v resnici pomeni dvigovati z vzravnano hrbtenico?

TEČAJ VKLJUČUJE:

  • posnetki v obliki predavanja – razlage
  • več posnetih krajših vaj v zaprti FB skupini, ki jih vadiš takrat ko ti ustreza;
  • povzetek vaj v pdf obliki
  • 3 x skupinsko ZOOM  srečanje v živo kjer skupaj naredimo vaje, odpravljamo morebitne napake, rešujemo izzive, se povezujemo in spodbujamo;
  • 2 x individualni ZOOM  ali v živo (45 min) – izkoristek v roku treh mesecev od prijave
  • trajen dostop do ogleda video posnetkov tudi po koncu tečaja
    in linki do posnetkov zoom srečanj (oz po dogovoru z udeleženci);
  • podpora v Facebook skupini v času trajanja tečaja in kasneje;
  • delovni listi
  • dostop do nadgradnje tega programa pri naslednjih skupinah
  • BONUS 1: odklepanje limfnih tokov,
  • BONUS 2: samomasažne tehnike kritičnih delov telesa za zmanjšanje bolečin in togosti.

 

ZA UDELEŽBO V TEČAJU POTREBUJEŠ:

  • Facebook profil,
  • brezplačno ZOOM aplikacijo,
  • spletno kamero ali telefon s kamero
  • stol brez naslonjala in
  • dve  palici (pohodni ali dve metli) – SPS palice

TEČAJ JE PRIMEREN ZATE:

  • vadiš samostojno ali obiskuješ skupinsko vadbo, pa si velikokrat v dilemi, če delaš pravilno
  • imaš slabe izkušnje z vadbo pa ne veš točno kaj je bilo narobe, strah te je ponovno začeti z gibanjem
  • preizkušaš vaje s spleta, a se težko znajdeš in razumeš katere so primerne zate in katere ne
  • imaš občasne težave s hrbtenico, togostjo v ramenih, občutkom zakrčenosti, bolečine v vratu in ne veš kje bi se lotila
  • pri nekaterih vajah, hoji, teku in drugih aktivnostih čutiš bolečino v hrbtu, sklepih pa ne veš zakaj
  • verjameš v moč inteligence telesa in samo zdravljenje in te zanima še več
  • želiš izboljšati svojo telesno držo in zdravje
  • si mamica 6 tednov ali več po porodu in si želiš preproste rutine za ohranjanje zdravja svoje hrbtenice in obnovo trebušnega steznika.

TEČAJ NI PRIMEREN ZATE:

  • če pričakuješ visoko intenzivno vadbo, si vajen-a težkih vaj in se nisi pripravljen-a spustiti nekaj stopnic nižje
  • če imaš akutne in težje okvare  hrbtenice ali drugih sklepov – v tem primeru je potrebna individualna obravnava pri strokovnjaku!
  • če verjameš, da brez bolečine ni napredka ( “no pain-no gain” )
  • če še  vedno vztrajaš, da so drugi pred tabo in si ne boš zmogla vzel-a niti 3x po 20 min časa na teden.

CENA: 210 EUR 

PRIJAVNICA za tečaj “ZDRAVILNA DRŽA IN RAZBREMENITEV HRBTENICE”

CENA:  210 EUR

Plačilo se izvede z nakazilom na TRR. Podatke za plačilo prejmete po prijavi na svoj e-naslov.

Po plačilu prejmete navodila za trenutno oceno stanja, ko to opravite, dobite dostop do zaprte FB skupine kjer so že naložene vsebine. 

Z ZOOM srečanji pričnemo po dogovoru z udeleženci.

TRAJANJE TEČAJA:

Tečaj opravljate v svojem ritmu in časovnem intervalu. . Edino individualni srečanji lahko koristite v obdobju treh mesecev od vplačila tečaja. 

    NAJVEČJA TEŽAVA

    PODJETJE


    Želim prejemati novice in obvestila po elektronski pošti.
    Strinjam se z varstvom mojih osebnih podatkov in pogoji uporabe spletne strani.